loading...
choose-one
aliakbar بازدید : 37 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)

گاهی اوقات هنگام استفاده از برنامه iTunes شرکت اپل ممکن است برایتان ارورهایی پدیدار شود که تمام آنها شامل کدی عددی هستند و به وسیله آن توضیحی خاص به کاربر داده می‌شود. در این مطلب تمام ارور‌‌هایی را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم که اغلب برای کاربران نمایش داده می‌شود و به همراه توضیح و راه حل خلاصه و کارآمد در اختیار شما خوانندگان عزیز جی‌اس‌ام قرار داده‌ایم.

جهت توضیحات به ادامه مطالب بروید:

aliakbar بازدید : 42 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد با این عینک یا هدست واقعیت مجازی در حقیقت چه چیزی را می بینید. این ویدیو پاسخ سوال شمارا می دهد.

 

جهت دیدن ویدیو به ادامه ممطالب بروید:

aliakbar بازدید : 40 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)

واقعیت مجازی فناوریی است که در آن محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار میگیرد و براساس حرکت سر و بدن آن محیط مجازی تعامل برقرار می کند. به عبارت دیگر هنگامی که یک فرد هدست واقعیت مجازی را بر روی سر خود نصب می کند، در جلوی چشمان خود محیطی را مشاهده می کند که براساس تغییر موقعیت بدنش تغییر می کند و ذهن انسان پس از مدتی می پذیرد که در یک محیط واقعی قرار گرفته است.

یک محیط واقعیت مجازی در هدست واقعیت مجازی توسط اپلیکیشن های اختصاصی آن به وجود می آید. برخی از این محیط ها بصورت گرافیک رایانه ای و سه بعدی هستند و برخی دیگر نیز ویدئوها یا تصاویری 360 درجه از محیط های واقعی هستند که از قبل فیلمبرداری شده اند. با این قابلیت فناوری واقعیت مجازی می‌توان این امکان را فراهم کرد تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند.

aliakbar بازدید : 41 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)

360 VR Player PRO | Videos 1.5.19 نرم افزاری قدرتمند ، در زمینه پخش ویدیوهای 360 درجه ی شما به کمک هدست های واقعیت مجازی است. امروزه بازار هدست های واقعیت مجازی بسیار داغ است. با توجه به عرضه مدل های ارزان و گران قیمت ، فیلم ها و ویدیوهای بسیاری مخصوص به این تکنولوژی عرضه می شود که کاربران جهت تماشای آنان در هدست های VR ، نیازمند پلیرهایی مخصوص هستند. یکی از بهترین این پلیرها ، نرم افزار 360 VR Player PRO | Videos به عنوان یکی از برترین ویدیو پلیرهای 360 درجه است.

aliakbar بازدید : 28 دوشنبه 08 آذر 1395 نظرات (0)

بر اساس گزارش کاربران، دقایقی است که دو بازی محبوب و پرطرفدار کمپانی سوپرسل ( Supercell) یعنی کلش آف کلنز (Clash Of Clans) و کلش رویال (Clash Royale) در ایران با اختلال مواجه شده و کاربران قادر به وارد شدن به این بازی ها نیستند. اختلال در کلش آف کلنز و کلش رویال باعث شده تا شایعاتی پیرامون فیلتر شدن این دو بازی در ایران مطرح گردد.

aliakbar بازدید : 27 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

از آنجا که زبان واقعی قابل فهم برای کامپیوتر زبان پالس های مغناطیسی یا صفر و یک ( باینری ) است . تمام زبان های برنامه نویسی لهجه های واسطی برای گفت و گو با دستگاه محسوب می شوند . اولین واسط بالاتر از باینری زبان اسمبلی است که از عبارت های کوتاه قراردادی تشکیل شده است و هر کدام معادل یک دستور باینری ( صفر ویکی ) هستند. هر چند به حافظه سپردن این عبارات کوتاه از دستورات صفر و یکی راحت تر بود ، اما همچنان قابلیت استفاده عمومی را نداشت . به همین دلیل زبان های سطح پایین اولیه همچون زبانی C  نوشته شد که با ثبات ترین و محبوب ترین زبان برنامه نویسی از چهل سال پیش تا کنون است .

با این مقدمه متوجه می شویم که لهجه های گفت و گو با کامپیوتر ( زبان های برنامه نویسی ) را بر اساس نزدیکی شان به زبان اصلی دستگاه یعنی زبان باینری تقسیم بندی نسبی می کنند . هر چه زبان به زبان دستگاه نزدیک تر باشد زبان سطح پایین تری است و هر چقدر از زبان دستگاه فاصله بگیرد و به زبان انسانی نزدیک تر شود زبان سطح بالاتری خواهد بود .

قبل از انتخاب زبان برنامه نویسی که می خواهید بیاموزید ، باید هدف تان از برنامه نویسی را مشخص کنید . در ادامه درباره ابزارها و زبان هایی که برای هر کدام از اهداف باید بدانید توضیحاتی ارائه شده است .

 زبان های برنامه نویسی

aliakbar بازدید : 54 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

امروزه خیلی از افراد کسانی را که به سیستم های کامپیوتری نفوذ می کنند و کار های خبیثانه انجام می دهند هکر می دانند و عده ی خیلی زیاد دیگری هم سعی می کنند خلا های خود را با این اسم پرکنند و …

aliakbar بازدید : 38 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

ک اپلیکیشن عالی و محبوب در زمینه بازیابی عکس ها، ویدئوها، آهنگ ها، اسناد، اپلیکیشن های حذف شده و دیگر فایل هاست که توسط استودیوی Baloota به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه پولی و کامل آن را داریم! بدون شک برای شما نیز پیش خواهد آمد که به صورت ناگهانی و اشتباهی اقدام به حذف فایل هایی از روی گوشی خودتان نمایید و با خودتان افسوس بخورید که چرا اینطور شد! اپلیکیشن Dumpster Premium چاره کار شماست که دقیقا شبیه به سطح زباله ویندوز عمل می کند و پس از حذف چیزی از روی گوشی و یا تبلت شما، مستقیما به سطح زباله انتقال داده می شود که اگر نیاز به بازیابی داشته باشید، بتوانید با یک لمس آن ها را بازگردانید! اگر قرار باشد چندین برنامه ضرروی همیشه برروی دستگاه اندرویدیتان نصب باشد بدون شکDumpster Premium یکی از این موارد خواهد بود.

aliakbar بازدید : 92 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

توضیحات :
آیا تعداد فالور شما در اینستاگرام کم است ؟
آیا میخواهید تعداد لایک هایتان چندبرابر شود ؟
با این برنامه به راحتی تعداد لایک و فالور خود را افزایش دهید
تمامی تگ ها تست شده هستن و بهترین بازده را دارند

aliakbar بازدید : 100 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

فیلم آموزش نصب بازی های دیتا دار برای اندروید به زبان فارسی رو آماده کردم که میتونید دانلود و بصورت آنلاین هم مشاهده کنید. اگر سوالی در مورد این زمینه دارید در بخش نظرات سایت "گت اندروید" درخواست کنید تا پاسخ داده بشه ... جهت مشاهده مطلب هم به ادامه مطالب بروید:

aliakbar بازدید : 41 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

بازگردانی گوشی به حالت کارخانه و یا همون Reset Factory یعنی حذف تمامی اطلاعات گوشی و برگشت به حالت فابریک گوشی و تنظیمات کارخانه.

خب حالا اصلا این کار به چه دردی می خوره!؟
برای وقتی که شما بخواید گوشیتون رو بفروشید و یا مشکلی برای گوشیتون پیش اومده که مجبور به ریست اون هستید از این روش استفاده می کنید.

خب اول از همه بگم که اگر به اطلاعاتی از گوشیتون نیاز دارید و نمی خواید حذف بشن، حتما از اطلاعات گوشی بک آپ بگیرید چون در این روش همه ی اطلاعات گوشیتون پاک میشه به جز Sd گوشیتون که البته در صورت تمایل شما اون هم قابل فرمت شدن هست.

aliakbar بازدید : 53 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

ویژگی ها:

  • پشتیبانی ویژه از گوشی های نوت 4 اج و نوت 5 و گلکسی اس 6 اج برای نمایش سایدبارها
  • دارای ایستادگی بسیار بالا و طراحی شده بر اساس معیارهای گوگل
  • دارای صدها آیتم مختلف برای سفارشی سازی و زیباسازی لانچر
  • قابلیت اضافه کردن برنامه های دلخواه به قسمت صفحه اسلاید
  • مخفی کردن برنامه های نصب شده در گوشی برای جلوگیری از دسترسی دیگران
  • پشتیبانی از The Marshmallow Launcher
  • شمارش و نمایش تماس های از دست رفته، پیامک ها و ایمیلها
  • امکان سفارشی سازی رنگ پس زمینه پوشه
  • امکان سفارشی سازی میزان شفافیت پوشه ها
aliakbar بازدید : 31 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

بازی Asphalt 8 یکی از برترین بازی های است که در سال ۲۰۱۳ شرکت گیم پلی شروع تصمیم با ساخت همچین بازی گرفته شد . در سری جدید بازی Asphalt از جلوه های ویژه ،  ماشین های جدید استفاده شده است . گرافیک بازی Asphalt 8 را میتوان به عنوان یکی از برترین بازی های سری آیفون نام برد که سراسر دنیا منتظر ارائه نسخه نهایی این بازی بودند . بازی آسفالت ۸ مناسب برای ios 5 به بالا می باشد . بازی Asphalt 8 را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید .

ویژگی بازی :

- گرافیک بالا

- محیط سه بعدی

- مراحل مختلف

- جلوه های ویژه

- مناسب برای ios 5 به بالا

aliakbar بازدید : 46 یکشنبه 17 آبان 1394 نظرات (0)

نصب برنامه بر روی آی‌دیوایس های اپل تقریبا مهمترین نکته‌ای است که هر کاربری باید بلد باشد و درواقع بدون نرم افزارهای کاربردی و بازی های جذاب، استفاده از آیفون، آیپاد و یا آیپد لذتی ندارد. ما نیز در اپل اپس سعی کرده‌ایم هر روشی که برای نصب بازی و برنامه بر روی دیوایس های آی او اس وجود دارد را به کاربران پارسی زبان معرفی کنیم که اکثرا هم آموزش های اپل اپس، اولین ها در بین سایت های ایرانی بوده اند.

aliakbar بازدید : 44 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)



با استفاده از این نرم افزار عمر باتری خودرا افزایش دهید.

سازندگان این برنامه معتقدند تا 70% عمر باتری افزایش پیدا میکنه!
خنک کردن گوشی هنگام داغ شدن
نمایش درصد باتری
بستن برنامه های بلااستفاده
و..

aliakbar بازدید : 55 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

 توضیحات
** برنامه ای حرفه ای برای تبدیل عکس های شما به نقاشی..!!

✔ دوست دارید عکس های خود را به تکنیک های نقاشی حرفه ای تبدیل کنید ؟؟
✔ دوست دارید در شبکه های اجتماعی دوستان خود را شگفت زده نمایید...؟؟
✔ آیا علاقه مند به طراحی هستید و میخواهید مدلی برای طرح خود داشته باشید؟؟
✔ به دنبال راهی سریع برای ویرایش عکس های خود هستید؟
✔ کار با فوتوشاپ را نمیدانید ولی دوست دارید افکت هایی مانند آن روی عکس خود اعمال کنید؟
✔ میخواهید مانند یک هنرمند نقاش یک گالری از کارهای خود برای دیگران به نمایش بگذارید؟

اینجا پاسخ به همه این نیازهای شماست!

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 438
  • بازدید سال : 1,843
  • بازدید کلی : 15,367